4 grudnia 2011

Silikonowe święta

 


  





Witojcie! Coraz lepiej idzie mi z silikonem, patrzcie.
Babeczki: ok 6cm z biglem. Lody: ok 7,5cm z biglem. Silikon jest lakierowany.
Lody, mimo że zrobiłam 3 pary, tylko jedna była jednocześnie symetryczna i ładna, dlatego muszę jeszcze popracować nad tym silikonem. Generalnie trudna sprawa.
Wszystko to (babeczki pary dwie i para lodów włoskich) są na sprzedaż, tak samo jak inne przedmioty dostępne na moim allegro:
Kurcze, zrobiłam komu fajny prezent i nie mogę go pokazać bo to tajemnica >_<. Boli to moją część Chabersztyny, która każe pokazywać światu wszystko fajoskie co wyszło spod mej ręki, hehe.

Łuhu, dostałam mejla z zapytaniem o lody rożki na zamówienie. Rekompensuje mi to fakt, że jeszcze nikt nie skorzystał z serwisu aukcyjnego oraz jego bogatej oferty (TO TU).

Cieszę się, że idą święta. Zaczynają się najlepsze konkursy (swoją drogą to w tym sezonie świątecznym wygrałam już kupon na stówkę w sklepie).

Jeśli na kompie leci Friday, a ty nie możesz go zaśpiewać bo tekst ci nie pasuje z powodu nauczenia się niemieckiej wersji to wiedz, że coś się dzieje.

2 komentarze:

  1. cudne robisz biżu z modeliny!! wlaśnie załozyłam blog i będę pokazywała swoje wyroby. zapraszam! {about-art-modelina.blogspot.com}

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiego kleju używasz? ;p

    OdpowiedzUsuń