24 stycznia 2012

Podwyższony poziom cukru

YO, moi drodzy
dziś podwyższam poziom cukru:
Buteleczki z korkiem. W środku kraina słitu, takie tam kuleczki.

Duża wersja kolczyków, tym razem na szyję. Cóż więcej mogę powiedzieć, zapraszam na allegro:
dostępne tutaj

Na innych blogach, sklepach itepe też sprzedają takie butelki, jednak najczęściej są z gołym, niezabezpieczonym korkiem. Wiedzcie, że ja pokrywam swoje korki kropelką, która działa jako klej i lakier w jednym więc nie ma opcji żeby korek się skruszył czy coś takiego. DEAL WITH IT.
Jupijej, zamówiłam na ebayu więcej takich buteleczek i łańcuch, więc za jakiś czas ruszę z naszyjnikami ;)
Tymczasem zachciało mi się ulepić pieroga. Teraz jak coś robię to zazwyczaj w większej ilości, ale nie spodziewam się popytu na breloki pierogi, dlatego to będzie pojedynczy egzemplarz. Myślicie, że świat zainteresowałby się pierogami zawieszkami do komórek? Czekam na opinię ludu, na wasza opinię.
I chcę upiec sobie ciasto tęczę. Takie jak zrobiłam w poprzednim poście tylko duże i prawdziwe. Matko, nawet znalazlam przepis, to będzie nieziemskie ciasto. Chyba poczekam z tym do urodzin żeby była lepsza atmosfera.
I jeszcze mam w domu jeden zegarek z którego wyjęłam części i dorobiłam bransoletę i teraz w pustym zegarku z szyby będzie widać kota albo dużo małych kotków. Pamiętaj, kiedy nie masz pomysłu, koty to zawsze dobry pomysł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz