28 stycznia 2012

Kokardki i lody na badylu


Witam, rozpoczynam sezon na kokardki. Są małe, od 1,3cm do 1,6cm szerokości.


dostępne tutaj (dwie pary)


Te lody zrobiłam z modeliny, która wedle opakowania jest modeliną transparentną. Nie miałam pomarańczowej, więc zmieszałam żółtą i czerwoną, chciałabym mieć różowy transparentny, chyba jak się zmiesza czerwony transp. i przezroczysty to wyjdzie. Chyba. Nie da się ocenić efektów przed upieczeniem w transparentnych modelinach.
Pojawiły się także pastelowe kolory FIMO, trzeba je wypróbować :3

Dobra, koniec o modelinie.
Wracam sobie ostatnio z plastyki, paczę, mój brat podjarany, o co chodzi? Paczę na kuchnię a tam trzy przesyłki dla mnie, szczęście. Dwie z niedawnych konkursów i jedna z wygranej sprzed... dziesięciu miesięcy. Gra o tron tom I. Od dawna chciałam przeczytać ta książkę, w bibliotece jej nie ma, wygrałam w tamtym roku konkurs będąc wielce ucieszona, że mam okazję przeczytać to czego tak szukałam. Wyglądało na to, że chyba mnie olali bo mijały miesiące i nic. Rozpacz. Zażyczyłam sobie pod choinkę tej książki, w końcu po dziewięciu miesiącach pomyślałam że już mi jej nie prześlą.
Jest 26 stycznia a ja dostaję moją książkę dziesięć miesięcy od ogłoszenia wyników. Nie wiem czy to wina organizatora czy poczty, ale mam w domu nadprogramowy egzemplarz nowiutkiej książki za prawie 60zł. Na allegro ceny zaczynają się od 30zł bez przesyłki. Jest to książka w sztywnej oprawie, okładka serialowa, kropka w kropkę jak to: http://merlin.pl/Gra-o-tron-Piesn-lodu-i-ognia-tom-1_George-R-R-Martin/browse/product/1,900153.html. Chyba ją sprzedam. Sobie zostawię moją świąteczną wersję w miękkiej okładce z nieserialowym wzorem.
OTO MOJA HISTORIA

za dwa dni wracam do szkoły, straszne, co? T_T

9 komentarzy:

  1. ja mam jeszcze tydź ferii ;) za mało ; p śliczne kokardki : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne !

    Ostatnio weszłam na twoje allegro ..
    .. i chyba za jakiś czas skuszę się na jakieeś . :*

    OdpowiedzUsuń
  3. a! jakie piękne kokardki :)
    obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie przejzalam twoje twory na allegro i na blogu.. i musze przyznac ze przepiekne te bizuteriowe slodkosci!!! skusilabym sie gdybym nosila kolczyki, ale jakos nie lubie.. a zeby na polce lezaly to nie kupie :( w kazdym badz razie (blablabla) chcialam tylko powiedziec ze niesamowite cudenka tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. dziękuję.
      za przemowę i za uznanie :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe kolczyki, stara ;).
    A co do książki, to współczuję. Książki są takie drogie TT^TT. Gdybym miała sprzedać moją biblioteczkę po cenach zakupu, byłoby mnie stać na drugą taką samą.
    Swoją drogą, od jutra mam ferie. Haha.

    OdpowiedzUsuń