1 listopada 2011

Muffina i ciastka niejadalne kolorystycznie


JOŁ moi drodzy! W ten długi łikend sporo zrobiłam. W końcu mam co wrzucać na bloga :3
Babeczka jest duża, ma 3,5cm wysokości i średnicę 4cm w najszerszym miejscu. Za to jest dość lekka jak na swoje wymiary (w środku upchałam folię aluminiową, cięcie kosztów, a co?). Pochwalę się, że mam malutkie próbki Fimo Liquid, czyli tego półpłynnego czegoś co objawia się jako lukier na mojej muffinie. Przeszło testy wzorowo. Chyba wiem co chce na mikołajki, hee-hee :D



Trochę dawno nie wrzucałam nic z modeliny, więc macie jeszcze jedno: ciastka. Są toksyczne. Pomarańczowo-biało-niebieskie. 1,8cm szerokości i 1,2cm wysokości bez bigli. Mam na uszach ww parę, te akurat nie są na sprzedaż, ale donf łorri, są raczej proste do zrobienia  i na pewno się tu jeszcze pojawią w różnych niejadalnych kolorach :3

10 komentarzy:

  1. Beautiful cupcake!
    Congrats!!!!! Your are my blog winner for October!!
    http://juliesbits.blogspot.com/
    Send me a note to my email with your address so I can mail you your new goodies. :)
    Have a great day!
    Julie

    Whysperfairy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. muffin jest super, a za powiedzenie, że torty sa łatwe do ulepienia -> podziwiam :)
    nienawidzę tego wzoru, nie cierpię, nie trawię i strasznie mnie męczy :P
    ale wygladają super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awesome, jak zawsze.
    A wyglądaja całkiem jadalnie, ja bym pożarła *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze , jakie śliczne . ;>
    A foremkę do babeczki to gdzie zakupiłaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sklepikdlawas

    albo jakoś tak :)
    szczerze mówiąc spodziewalam się troche mniejszej, a tu przyszło pocztą takie duże coś. ale i tak pozytywnie się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę sklepikdlawas? znam tą stronę, wydawało mi się że tamta foremka jest taka dziwna , a tu wygląda świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę :3
    tylko że tam były dwie - jedna odciśnięta w silikonie i jedna gumowa za 4zł bodajże, ja mam właśnie tą drugą

    OdpowiedzUsuń
  8. a dobra , to może się na nią skuszę . :>

    OdpowiedzUsuń