6 listopada 2011

Pizza


Pizze są, będą dwie pary kolczyków wiszących: dwa kawałki pizzy i chyba papryczka żeby nie było samotnie. Jeszcze je polakierujemy :3 Cała pizza ma promień ok 2,5cm

Siemka. Jestem niewyspana jak człowiek, który spał tylko trzy godziny. 
Spałam tylko trzy godziny
ale miałam sen i w sumie:
Zrobiły się wszędzie trupy a ja z kimś tam byliśmy przez nie powoli otaczane. Taakie wielkie legiony zwłok. Z jakiegoś pudełka wyciągam jakieś czarne jadalne kulki żarcia i rzucam w tłum zwłok kilka razy. Jesteśmy na pewnym podwyższeniu. Zombiaki powoli się odpierniczają i chyba nawet mnie polubiły za to żarcie. 
Potem Marcin i Kubuś się mnie zapytali czemu Bitelsi robią takie powtórzenia w dźwiękach. Byliśmy w klasie od chem-ang.
W tej samej klasie byłam potem Harrym w wieku z Komnaty tajemnic i się wkurzałam i krzyczałam na Snape'a że nie ukrył że jest smierciożercą, że nie wykorzystał metalowych kulek by to zrobić i w pewnym momencie nawet walnęłam (w sumie byłam Harrym, więc walnąłem) pięścią w jego biurko. Fajne miał biurko.
Uważam, ze moje sny są fascynujące. Szczególnie jeśli chodzi o karmienie zombie.

POZA TYM
świetny nius. świetny. Wygrałam znów coś okropnie fajnego - miniaturowe foremki do pierniczkowej modeliny (mają ok 1,5cm!), patyki z modelinowymi wzorami (nich mi ktoś powie jak to się nazywa po polsku, w angielskim "polymer clay canes" te cany, jak to przetłumaczyć T^T), kilka silikonowych foremek w świątecznym stylu i naklejki świąteczne :>. Z krainy gdzie Kościuszko walczył o niepodległość i ma nawet tam pomnik. Stany Zjednoczone. Proszę bardzo, wygrałam o tutaj: http://juliesbits.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Gratulacje wygranej.
    A pizza jest super, prawie jak prawdziwa (rly).
    A cany się nie tłumaczą na polski. Ja nic o tym nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze wiedziałam jak to się nazywa ale zapomniałam ;) a tak po za tym świetna pizza aż mi smaka narobiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna pizza .. i ogólnie twoje notki są bardzo fajne . :)
    + 2 małe pytanka : jak to się stało , że wygrałaś? Poleciłaś tej dziewczynie bloga , czy miałaś ją w obserwowanych i sama Cię wybrała ? :)
    Ilu pikselowy masz aparat ? ;)

    OdpowiedzUsuń